tjolahopp!

Bonjour! Hela dagen samt förmiddagen, har spenderats flitigt i stan. En hel del epngar brändes upp, men jag är nöjd ändå. Jag fick tag på det jag ville ha, so thats great! Efter en lång dag på stan, med tusentals männsikor är jag nu rätt trött. Ikväll ska jag och A träffa mina kusiner, och ta en fika. Sedan kanske jag ska färga Mikes hår också, beror på vad jag hinner med. Kanske får ta det på måndag istället!

Imorgon ska vi till Varberg, var längesen man var där nu. Men det är inte lika simkrande när man vet vad man ska göra, nästan halv dagen på lördag. janbanan fyller år, o vi ska hem till hans mamma. Maten vi där ska äta, är väl inget direkt som faller mig i smaken. Vill egentligen avstå, men är gullig och hänger med ändå!


Nu ska jag sminka mig, sedan dricka lite kaffe. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0