back at ya!

well, hello! Denna regniga och kalla dag, har jag faktiskt inte varit helt sängliggandes. Utan jag var verkligen tvungen att städa upp lite här hemma, då mami kommer hem imorgon. Utan varken ork eller lust, dammsuga hela lägenheten. Det v ar inte kul kan jag säga, och tog på krafterna gjorde de också.... Somnade efter de, funderade över vad jag skulle göra med dagen. Amanda ville sola, men pallade jag de? de va frågan de, hm jag försökte. Men väl liggandes i solariet, fick jag panik. Ville bara att de där 25 minutrarna eller var de nu är, skulle vara över. ush

Sedan har jag faktiskt tänkt på en annan sak, hur härligt vorre det inte om man fick ur sig all ilska och sorg inom sig. Jag hade verkligen behövt det, men som sagt man kan inte sluta leva, bara för att det inte blir som man vill. Men jag jobbar på det, det gör jag allt. Och detta med att sluta äta godis, nja det går sådär. Speciellt nu, när jag är sjuk och bara dricker cola inprincip. Matlusten är inte på topp, nej!

Imorgon måste jag fortsätta här, det är låååångt ifrån klart här.... lets see. vi hörs, pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0