Iam sure.

förvirrad söndag helt enkelt. Lika trött som alltid, om inte tröttare. Imorgon börjar skolan igen, orkar inte tycka inte heller tänka. Men det lär bli en ganska seg vecka, som jag framför mig. Slutar 16.10 imorgon, gympa sista lektionen som vanligt!
Var och solade idag, med Amanda. Jag är inte vit, och inte heller brun. Något mittemellan kanske.... Idag måste jag läsa en allt för tråkig engelskabok, men det gör jag innan jag ska sova.

Imorgon åker ju min syster,mami och den andre, ner till vabbe. På tisdag gifter dom sig, vet inte vad jag ska tycka. Det tar imot, väldigt mycket, en klump i magen,tårar i halsgropen ungefär. Det tar imot ännu mer, när man vet att det är ens egen mamma som gifter sig. När man inte enns är välkommen, inte enns blivit tillfrågad om man vill komma. Nej inte enns de, jag vet inte. När jag frågade om jag fick komma, fick man bara höra : "jag trodde inte ni ville komma" . Vi pratade inte på ett tag, jag var rätt arg, vi fick ett nej fast hon sa det inte rätt ut. Utan jag förståd, jag förståd allt.

Efter ett tag, sa hon att vi kunde komma om vi ville. Men jag förståd ju självklart att dem inte ville, soooooom jag förståd de. Kul att komma på någons bröllop, som inte vill att man ska komma. Så jävla ovälkommen och påtrakad. Jag skiter i vilket, dagen efter åker dom utomlands. Kommer inte träffa henne på ett tag nu, flyr hem till pappa tills hon åker. Är här när hon är borta, drar till pappa när hon kommer tillbaka. Jag är ganska förvirrad, och väldigt ledsen. Men man kan ju inte få allt här i livet! hoppas att ni har haft en trevlig helg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0