måndagssssångest

klart man kan ha måndagsångest med, sovit helt otroligt dårligt inatt!  Grått o kallt, dock sken solen en stund idag. Blev körd till solariet, dock en timme för tidigt. Vilket resulterade till en vääääääldigt lång vistelse på willys, gaaah det är ju rått ute. Efter solningen, tog jag spårvagnen hem till west. Vi tog en promenard ner till linné, sedan åkte vi spårvagnen hem till west my best. Då mina små fötter hade stelnat, ja du läste stelnat. Så väl hemma hos west, fick jag på mig ett par tjocka strumpor. Så efter ett tag hade dom tinat, befrielse verkligen.

Men när mina tåår väl hade blivit varma, var det dags att GÅ hem. West följde mig en bit, sedan gick jag i den mörka och kalla natten hem. Jag var oehört glad, att jag inte hade halkat en enda gång. Men såklart, man ska ju aldrig säga aldrig. För just då halkar jag, och håller på o sätta mig på rumpan. sicken tur att de aldrig hände säger jag bara, sickeen tuuuuuuuuuur!  Men nu mina vänner, ska jag kila. puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0