more changes honey!

Yes, denna veckan är konstigt. Väldigt konstig, det blev föööööör känslosamt att vara i skolan. Resulterade i tårar som inte ville sluta, hm! För mycket tankar helt enkelt, hade ett viktigt beslut att ta. Jag fick väl ett inte allt för bisarrt sms, "hoppas det känns gott om hjärtat nu"  Det sved, och tisdagen resulterade i ett agroutbrott med en skvätt tårar. Smällde igen dörren till den dåvarande lektionen,bild. Sprang till skåpet, tog min jacka och stack.

Hem blev det, bytte om fort som satan. Sprang ner till bussen med syster, vi hade exakt 30 minuter innan tåget skulle gå. Då bussredan skulle ta 15 minuter, och 5 minuters gående till centralen. Väl på centralen irrade vi runt, för att hinna någonstans att hämta ut biljetterna på. Den var halv och jag hade panik 42 går tåget, vi fick äntligen biljetterna meeeen nu, hade det skett. Jag hade inte ätit något på hela dagen, fort som fan sprang vi in på pressbyrån. Där vi fick handlat bulle och drick av en allt för seeeeeeeeeeeg gubbe! Sur och stressad springer vi till tåget. FEL TÅG! det öppnades inte.

Efter alldeles för många om och men, hittade vi tåget vi skulle med. 3 minuter innan avgång, panik. Väl på tåget var det stop, gaah typiskt! Så mammas bröllop blev de iaf, efteråt blev de mat för hela slanten och alkoholhaltiga drycker!

Idag blir det till att sola, vet inte riktigt vad som händer. Tankarna vill åt sitt håll, och jag åt ett annat! Panik, jag vet inte. ensam,rädd, whatever! hm, bästa vorre o leva själv. Nej, nu ska jag äta då jag bara ahr ätit luft idag....... gaaah puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0