sådär lagom duvet

okej, tänkte börja med att skriva en liten lista som ska uppnås under året 2009!

  •  Sluta äta godis
  • Köpa en systemkamera, jagvilljagvilljagvill
  • Åka utomlands
  • Leva livet och sluta bry mig om vad alla andra tycker och tänker bara jag är nöjd sjäälv
  • Börja träna
  • Börja sola
  • Kunna säga på nyår 09/10 att jag har hunnit med mycket på ett ååår.
  • Börja plugga mer, och ta ansvar för mina studier
  • Ta vara mer på helger och lov
  • besöka en stad, jag aldrig besökt innan


Okej, punkt ett har jag redan påbörjat. Har inte ätit godis på hela dagen, jag är stolt. Dock skulle jag kunna äta upp en hel kakburk själv nu, men jag avstår, jag håller miiiiig! Sedan vill ja verkligen ha en systemkamera, rena rama drömmen! Utomlands, hm kanske en sista minuten i augusti mjaou! Måste börja tänka själv, leva livet, dance in the moonlight, känna känslan, some fiesta! Träningsmaskinen står redo här hemma, vad väntar jag på??? Jag har redan börjar sola, de känns bra, väldigt bra. Jag ska minnsan kunna säga på nyår 09/10 att jag hunnit med mycket på året, måste måste!  Ett absolut måste är också pluggandet, vill jag bli nått får jag kämpa för de. Det blir inte bättre för att jag skiter i det, jag behöver ett luft. Jag ska visa att jag kan, jag vill verkligen visa de. Helgerna och lov bäär tas varas på, do what ever you like to men sitt för gud skull inte hemma o ruttna bort. gaaah! Jag ska besöka minst en stad jag aldrig besökt innan, jag ser framimot detta. So here i come, jag klarar detta för jag är gryyym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0