superångest!

Jag vill inte att det ska bli imorgon, jag vill inte gå till skolan. Vi har fått en ännu tuffare schema, mindre raster mer lektioner. Måndagar är värst, verkligen värst! Vi börjar åtta varenda dag, förrutom på måndagar. Då vi börjar nio, wow changes liksom! gaah, dock har jag faktiskt lovat mig själv, att fixa denna terminen. Skärpa mig,plugga stenhårt och ligga i, för jag vill verkligen detta, jag vill visa att jag kan. Att jag är bättre än vad som egentligen tror, 08 var ett mörkt år för mig.

Det var mycket tankar och funderingar, som jag höll inom mig. Blev sviken, av dom som vi brukar kalla "vänner". Det var mycket i mitt huvud, som jag inte förstod. Jag visade inte min sorgsenhet utåt sett, trängde in de inom mig stället. Vilket jag kanske ångrar lite nu, men jag pratade mycket med min sister. Pratade med mami, hon förstod och jag ville börja gå o prata med någon. Har inte tagit tag i det än, det måste jag göra.

Året 2009 har jag lovar mig själv, ska bli ett jävligt bra år. Jag säger inte att 2008 var ett dårligt år, det fanns mycket roligt, men dock fanns det mer dårligt. Så jag har bestämt mig att 09, ska bli så mycket bättre..... början på nått nytt!

Min tredje dag utan sött, inget godis ingen läsk. Det känns väldigt bra!
På något sätt vill jag börja skolan igen, vi går ju bara några veckor och sedan har vi sportlov. Har fått tillbaka min dårliga sömn, helt sjukt. Jag hatar det verkligen, jag är jätte trött men kan verkligen inte sova. svin jobbigt, så jag lär inte sova än på ett tag. Annars lär jag verkligeninte sova inatt, pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0