vintermörker!

så mörkt och så trist! Klockan ringde redan vid 9.00 imorse, upp o hoppa! Duscha och gjorde mig iordning, sedan åkte jag och Abel och köpte orm mat. Åkte hem, somnade framför the hills. Käkade middag med Abel, sedan åkte han till sina frieeeends. Papi är inte heller hemma, så här sitter man själv i mörkret.

Behöver lite sällskap, behöver rycka upp mig lite. Men de är väl så ibland, och denna ständiga trötthet gör inte saken bättre. njeete! Hoppas att jag slipper fler medeciner nu, hoppas att få sluta med en av dem iaf. Jag är röksugen, men bör ej röka! nejnejnej, och imorgon ikväll kommer H hem.

Idag har jag även ätit godis, dvs bättrat på fettvalkarna. Dock har jag förmåga att alltid glömma av att äta när jag är själv, vilket kanske inte heller är så himla bra. Just nu vill jag bara bli glad, få tillbaka det glada humöret och dra ut o festa. Dansa till funky town och dricker fina drinkar, men de kommer väl den tiden den med.


det är 09, nytt år, ny start, right? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0